Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló az  https://apamegen.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§-ban foglalt szabályok figyelembe vételével megalkotott Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF). Kérjük, amennyiben vásárolni kíván az https://apamegen.hu oldal által kínált utalványok közül, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A vásárlás során Ön köteles elfogadni jelen ÁSZF feltételeit. A feltételek elfogadása esetén jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre üzemeltető és Ön között.

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK

Az apamegen.hu oldalt a Apa+én Programszervező kft. és az Apaépítő Alapítvány üzemelteti, amely jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

  • Cégnév: Apa+én Programszervező Kft.
  • Székhely: 1028 Budapest, Bujdosó köz 10/B
  • Adószám: 32049372-1-41
  • Cégjegyzék szám: 01-09-404415
  • Elektronikus elérhetőség: info@apamegen.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36703804590
  • Cégnév: Apaépítő Alapítvány
  • Székhely: 1133 Budapest, Pannónia utca 85. 1. emelet 4.
  • Adószám: 18658598-2-43
  • Nyilvántartási szám: 01 01 0012070
  • Elektronikus elérhetőség: info@apamegen.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36703804590

2. SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Jelen ÁSZF keretében rögzítésre kerül, hogy az https://apamegen.hu oldalon keresztül az ott meghirdetett programra lehet jelentkezni, „Ajándékutalvány” és „Hozzájárulás utalványok” (együttesen: Utalványok), valamint könyv vásárlására van lehetőség. Amennyiben az egyes programokhoz kapcsolódóan kiegészítő információk szolgáltatására van szükség, azt minden egyes programhoz kapcsolódóan üzemeltető e-mailes úton az Ön rendelkezésére bocsátja a program megkezdése előtt maximum 7 munkanappal.

Jelen ÁSZF-ben rögzítésre kerül, hogy csak arra a programra lehet jelentkezni, amely az https://apamegen.hu oldalon meghirdetésre kerül.

Az Utalványok az https://apamegen.hu oldalon meghirdetett programokon való részvétel biztosítására használhatók fel az alábbiak szerint.  Az „Ajándékutalvány” bármelyik belföldön megrendezésre kerülő programon való részvételre használható fel, a „Hozzájárulás utalvány” értékét a későbbiek során a kiválasztott programajánlat árának figyelembevételével ki kell egészíteni, amennyiben a program feltüntetett ára az utalvány értékét meghaladja. A konkrét programra történő jelentkezés a férőhelyek számának figyelembevételével és az előzetes foglalások egybevetésével alakul, amelyről bővebb tájékoztatást a programra történő jelentkezés során kaphat, illetve az üzemeltető elektronikus e-mail címén, vagy telefonos úton kérhet. Az „Ajándékutalvány” és a „Hozzájárulás utalvány” a kiállításától számított egy évig használható fel.

Az aktuális programokon a résztvevők saját felelősségre vesznek részt, amelyet egy kifejezett nyilatkozattal minden program előtt meg is erősítenek. A program során a résztvevők saját maguknak, vagy másnak okozott sérülés vagy egyéb kár esetén üzemeltető nem vonható felelősségre. Az ilyen sérülés és/vagy kár okozásáért a teljes vagyoni és nem vagyoni kártérítési felelősséget a résztvevők vállalják. A részt vevők a programokon való részvétel előtt a rendezvények táborrendjét is megismerik és azt elfogadják, amelyben rögzítésre kerül, hogy a gyermekek előtt tilos a dohányzás, az alkoholos italok fogyasztása, az erdőben való műanyag- illetve papírszemét eldobása, az illetlen beszéd alkalmazása, más személyekről készült fényképek engedély nélküli megosztása a különböző social media platformokon. A szervezők a táborrendben hangsúlyozzák a programok kezdési időpontjára való érkezés kiemelt fontosságát a program szervezett eseményeinek sikeres betartása érdekében. A szervezők rögzítik, hogy a mobiltelefonok használata zavarja a szervezett kirándulások rendjét. A táborrend rögzíti továbbá, hogy szélsőséges politikai véleménynyilvánítás nem fér össze a tábor szellemiségével. A szálloda/panzió/vendéglátóhely személyzetével felmerülő bármilyen probléma esetén Szervezők nyújtanak segítséget.

3. RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

Az egyes programokra történő jelentkezés, valamint az Utalványok vásárlása kizárólag az https://apamegen.hu oldalon keresztül kivitelezhető.

Ha részletesebb információt szeretne kapni a programokról akkor a további információkat az http://localhost:7000/ oldalon az egyes programok mellett található „Bővebb” gombra kattintva érheti el, ha az utalványokról kíván részletesebb tájékoztatást kapni, akkor pedig kattintson a „Bővebb info” gombra az „Ajándék utalvány” vagy „Hozzájárulás utalvány” melletti kiemelt sávban. Amennyiben az itt található információknál részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon, vagy e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

4. A RENDELÉS MENETE

4.1 PROGRAMRA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS MENETE

A vásárlást Ön az http://localhost:7000/ oldalon választható konkrét program kiválasztásával kezdeményezheti. A konkrét program részletes leírásához kattintson a bővebben gombra, amely a konkrét program leírásához irányítja Önt. Amennyiben a program részletes leírását elolvasta és azt megfelelőnek találja, a „Jelentkezem” gombra kattintással kezdeményezheti a megrndeleést. A gomb lenyomását követően az oldal tetején megjelenik egy információs sáv, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. A „Kosár áttekintése” gombra kattintásával vagy a fejlécben szereplő „Kosár” ikonra történő kattintással megjelenik a kosár tartalma, ahol ellenőrizheti kosarának tartalmát (a kiválasztott programot és a vételárat). Ezen az oldalon Ön módosítani tudja a megrendelését és tételt tud törölni a kosárból, a törlés gombra kattintással. Ha a kosarából nem kíván tételt törölni és mindent rendben talált, akkor a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva elkezdheti a megrendelés és fizetés folyamatát. Ha regisztrált már akkor bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával. Amennyiben nem regisztrált, akkor az oldalon kért kötelező adatok megadásával tudja folytatni a megrendelés folyamatát. Az itt megadott adatok kezelésére vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 8.) pontja és az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza. A rendelés áttekintése után választhat az ÁSZF 6.) pontja szerint részletezett fizetési módok közül. A rendelés véglegesítéséhez jelen ÁSZF elfogadása kötelező. Megrendelését a „Megrendelem” gombra való kattintással véglegesítheti. Amennyiben a rendeléshez kapcsolódó valamelyik kötelezően megadandó adat hiányzik az oldal részletes visszajelzést ad, kérjük kövesse az utasításokat.

4.2 UTALVÁNYOK RENDELÉSÉNEK MENETE

A vásárlást Ön az http://localhost:7000/ oldalon választható utalvány típusának kiválasztásával kezdeményezheti. Az „Ajándék utalvány” vagy „Hozzájárulás utalvány” részben kattintson a „Bővebb info” gombra, amely a választott utalvány részletes leírásához irányítja Önt. A „Megveszem” gomb kattintásával az oldal tetején megjelenik egy információs sáv, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. A „Kosár áttekintése” gombra kattintással vagy a fejlécben szereplő „Kosár” ikon kattintásával megjelenik a kosár tartalma, ahol ellenőrizheti kosarának tartalmát (kiválasztott utalvány megjelölése és a vételár). Ezen az oldalon Ön módosítani tudja a megrendelést és tételt tud törölni a kosárból, a törlés gombra kattintással. Ha a kosarából nem kíván tételt törölni és mindent rendben talált akkor a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva elkezdheti a megrendelés és fizetés folyamatát. Ha regisztrált már akkor bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával. Amennyiben nem regisztrált, akkor az oldalon kért kötelező adatok megadásával tudja folytatni a megrendelés folyamatát. Az itt megadott adatok kezelésére vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 8.) pontja és az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza. A rendelés áttekintése után választhat az ÁSZF 6.) pontja szerint részletezett fizetési módok közül. A rendelés véglegesítéséhez jelen ÁSZF elfogadása kötelező. Megrendelését a „Megrendelem” gombra való kattintással véglegesítheti. Amennyiben a rendeléshez kapcsolódó valamelyik kötelezően megadandó adat hiányzik az oldal részletes visszajelzést ad, kérjük kövesse az utasításokat.

4.3 KÖNYV RENDELÉSÉNEK MENETE

A vásárlást Ön az http://localhost:7000/ oldalon található könyv kiválasztásával kezdeményezheti. Az „Apa meg én sosem unatkozunk” részben kattintson a „Nézd meg a részleteket” gombra, amely a könyv részletes leírásához irányítja Önt. A „Megveszem” gomb kattintásával az oldal tetején megjelenik egy információs sáv, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. A „Kosár áttekintése” gombra kattintással vagy a fejlécben szereplő „Kosár” ikon kattintásával megjelenik a kosár tartalma, ahol ellenőrizheti kosarának tartalmát (kiválasztott könyv megjelölése, vételár, házhozszállítási költség). Ezen az oldalon Ön módosítani tudja a megrendelést és tételt tud törölni a kosárból, a törlés gombra kattintással. Ha a kosarából nem kíván tételt törölni és mindent rendben talált akkor a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva elkezdheti a megrendelés és fizetés folyamatát. Ha regisztrált már akkor bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával. Amennyiben nem regisztrált, akkor az oldalon kért kötelező adatok megadásával tudja folytatni a megrendelés folyamatát. Az itt megadott adatok kezelésére vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 8.) pontja és az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza. A rendelés áttekintése után választhat az ÁSZF 6.) pontja szerint részletezett fizetési módok közül. A rendelés véglegesítéséhez jelen ÁSZF elfogadása kötelező. Megrendelését a „Megrendelem” gombra való kattintással véglegesítheti. Amennyiben a rendeléshez kapcsolódó valamelyik kötelezően megadandó adat hiányzik az oldal részletes visszajelzést ad, kérjük kövesse az utasításokat.

Amennyiben a választott fizetési mód alapján a program és/vagy az utalvány és/vagy könyv értéke megfizetésre került, üzemeltető az Ön részére egy visszaigazoló elektronikus levelet küld a megadott email címére, amely tartalmazza a programon való részvételi jogosultságról szóló visszaigazolást, utalvány esetében az utalvány egyedi sorszámát, amelyet az utalvány jogosultja felhasználhat az általa tetszőlegesen választott időpontban az ÁSZF 2.) pontja szerint, könyv estén a megrendelt mennyiséget.

5. A RENDELÉS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA

5.1 A programra való jelentkezés során a program díja az ott feltüntetett részletekből tevődik össze. Amennyiben az ott feltüntetett díj a szállás és ellátás díját nem tartalmazza, akkor ezek az elemek külön fizetendők. A díj összetétele minden program esetében részletesen kerül meghatározásra, és ez felüntetésre kerül a részletes programleírásban.

A programra történő jelentkezés során a fizetés módja az alábbi módokon lehetséges:

banki előre utalással: Amennyiben már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Kérjük, a közleményben mindenképp tüntesse fel a nevét és az email címét is az átutalás megjegyzés részénél. 

bankkártyával: Bankkártyás fizetés az OTP SimplePay-en keresztül történik, a fizetés idejére tovább irányítjuk Önt az OTP oldalára.

5.2 A megrendelt utalvány fizetésének módja az alábbi módokon lehetséges:

banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Kérjük, a közleményben mindenképp tüntesse fel a nevét és az email címét is az átutalás megjegyzés részénél. 

bankkártyával: Bankkártyás fizetés az OTP SimplePay-en keresztül történik, a fizetés idejére tovább irányítjuk Önt az OTP oldalára.

5.3 Amennyiben Ön kosara programra történő jelentkezést és utalványt is tartalmaz, abban az esetben kizárólag az 5.2 pontban feltüntetett fizetési módok állnak rendelkezésre.

5.4 A megrendelt könyv fizetésének módja az alábbi módokon lehetséges:

bankkártyával: Bankkártyás fizetés a Paylike rendszerén keresztül történik, a fizetés idejére tovább irányítjuk Önt az Paylike oldalára.

utánvétes fizetéssel: A házhozszállítást végző cég munkatársánál történik a fizetés. 

5.5 Amennyiben Ön kosara programra történő jelentkezést és/vagy utalványt és könyvet is tartalmaz, abban az esetben kizárólag az 5.4 pontban feltüntetett fizetési módok állnak rendelkezésre.

6. LEMONDÁSI FELTÉTELEK

A megrendelést követően a vásárló 1 (egy) munkanapon belül a megrendelésről visszaigazolást kap, egyúttal a szervezők a visszaigazolás kiállításával egyidejűleg részvételre vonatkozó vouchert állítanak ki. A részvételre jogosult a vouchert annak kiállításától számított 1 (egy) éven belül használhatja fel. Az 1 (egy) éven túli időtartamra vonatkozó hosszabbítást szervező felár (19900 Ft) ellenében biztosítja.

Amennyiben a részvételre jogosult az http://localhost:7000/ honlapon meghirdetett eseményen nem tud részt venni, a részvételi szándékot visszavonhatja. A részvételi szándék visszavonása minden esetben írásban történik úgy, hogy a vásárló, vagy a részvételre jogosult nagykorú info@apaepito.hu e-mail címen jelzi a lemondási szándékát szervezők felé.

Az eseményen való részvétel írásban történő visszavonása az alábbiak szerint történhet a vásárló által:

Az írásbeli megrendelést követően kiállított voucher alapján történő részvételi szándék az esemény előtti 21. napig írásban visszavonható. Az esemény előtti 21. napig történő lemondás esetén a megrendelés során kifizetett díj visszatértésre kerül vásárló számára úgy, hogy a kifizetett díjból 10% adminisztrációs költség levonásra kerül. Amennyiben a vásárló a kifizetett díj 10 %-kal csökkentett díjának visszatérítését nem igényli, a kifizetett díjjal egyenértékű vouchert is kaphat, amit a későbbiekben szervezők által meghirdetett későbbi bármely további eseményeken használhat fel. Amennyiben a későbbiekben meghirdetett eseményre való jelentkezés során a vásárló az így kiállított vouchert kívánja felhasználni és az esemény költségei nem érik el a voucher értékét, a vásárló az esemény díjának, valamint a voucher értéke különbözetének visszaigénylésére nem jogosult. Amennyiben az esemény költsége magasabb, mint a kiállított voucher értéke, a vásárló az eseményre való jelentkezéskor az esemény költsége, valamint a voucher különbözetének értékét megtéríteni köteles.

Az írásbeli megrendelést követően kiállított voucher alapján történő részvételi szándék az esemény előtti 14. nap és 20. nap között történő írásbeli visszavonása esetén a megrendelés során kifizetett díj nem kerül visszatérítésre szervezők által. Amennyiben a lemondás erre az időközre esik, a vásárló a kifizetett díjjal azonos értékű vouchert kap úgy, hogy a kifizetett díjból 10% adminisztrációs költség levonásra kerül.

Az írásbeli megrendelést követően kiállított voucher alapján történő részvételi szándék az esemény előtti 2. és 13. nap között történő írásbeli visszavonása esetén a megrendelés során kifizetett díj nem kerül visszatérítésre szervezők által. Amennyiben a lemondás erre az időközre esik, a vásárló vouchert kap úgy, hogy annak értékéből levonásra kerül a szervező saját szervezési díja, valamint azok a költségek, amelyeket szervezőknek az esemény kapcsán a különböző szolgáltatók felé teljesíteni kellett az esemény megszervezése során.

Az esemény előtti naptól, illetve ha az esemény napján előzetes jelzés nélkül nem érkezik meg a részvételre jogosult a vásárló nem jogosult a kifizetett díj visszaigénylésére.

A lefoglalt de az esemény alatt igénybe nem vett szolgáltatások pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

A speciális kondíciókhoz kötött eseményekre történő foglalás, a fentiektől eltérő, egyedi feltételek kerülhetnek kiszabásra. Szervező a túlfoglalás lehetőségét az egyes események kapcsán jelzi. Ahol ezt külön nem tünteti fel, ott nincsen erre lehetőség.

Szervező az események időpontjával, valamint a helyszínnel kapcsolatban a változtatás jogát fenntartja. Amennyiben az esemény időpontjával kapcsolatosan, valamint a helyszínnel kapcsolatban a Szervező a változtatás jogával él, a vásárló a választása szerint vagy a teljes összeg visszaigénylésére, vagy a kifizetett díjjal azonos értékű voucher kiállítására jogosult, amelyet későbbi események során használhat fel. Amennyiben vásárló a vouchert eredetileg banki átutalással fizette, szervező a voucher értékét banki átutalással téríti vissza.

Könyv rendelése esetén a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül.  A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján e-mailben (info@apaepito.hu) gyakorolhatja. A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja, házhozszállítás esetén a futártól történő átvétel időpontja. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

A megrendelt termékek hibája esetén a Felhasználó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Felhasználó kérheti a hibás termék kicserélését.

7. PANASZOK INTÉZÉSE

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

8. ADATKEZELÉS

8.1 Általános rendelkezések

Az üzemeltető különös tekintettel vette figyelembe az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseit. 

A weboldal üzemeltetésével összefüggésben gyűjtött és rögzített személyes adatok kezelője az üzemeltető, a Apaépítő Korlátolt Felelősségű Társaság és Apaépítő Alapítvány (e tekintetben Adatkezelők).

8.2 A programokon való részvétel, az utalvány megrendelése és a könyv vásárlása során Adatkezelő rögzíti azokat az adatokat, amelyek az Ön, mint vásárló azonosításához szükségesek: név, cégnév, lakóhely, email cím, telefonszám, számlázási cím, telefonszám.

8.3 Adatkezelő az Ön adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében kezeli és tárolja.  A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, az átláthatóság elvének megfelelően, a hatályos jogszabályok alapján végzi. A személyes adatokat az Adatkezelő az Ön hozzájárulása alapján, célhoz kötötten használja fel és kezeli. A személyes adatokat az üzemeltető kizárólag a jelen tájékoztatóban, valamint a jogszabályokban foglalt adatkezelési céloknak megfelelően, a szükséges mértékben kezeli.

8.4 Az adatkezelés során az Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe. 

8.5 Az adatkezelő által végzett adatkezeléssel érintetteknek az adatkezelő székhelyére küldött levélben vagy az info@apamegen.hu e-mail címen Adatkezelőnél bármikor lehetőségük van az Adatkezelő által végzett adatkezeléshez megadott hozzájárulásukat visszavonni, hozzájárulásukat egyes adatokra, illetve adatkezelési műveletekre korlátozni, illetve személyes adataik kezelése ellen az Infotv. által meghatározott esetekben tiltakozni. Az Adatkezelő az e-mailen vagy postai úton beérkezett adatkezelési visszavonást 5 munkanapon belül véghez viszi. Ennek értelmében minden visszavonásra kért adatot megsemmisíti.

8.6 Az üzemeltető jogosult a vásárló részére hírlevelet küldeni, amennyiben a vásárló adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Az üzemeltető nem köteles ellenőrizni, hogy a vásárló által az adatlap kitöltésével illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak-e.

8.7 A vásárló az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben az üzemeltető a visszavonást követően a vásárló részére több hírlevelet nem küld, továbbá törli a vásárló adatait a hírlevélre feliratkozott vásárlók adatai közül.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy mi, az oldalak üzemeltetőjeként nem ismerjük az átvitt adatok tartalmát, valamint azt, hogy ezeket a Facebook miként használja. Erre vonatkozó további információkat a Facebook aktuális adatvédelmi nyilatkozatában talál. 

Tudomásul veszem, hogy a Apaépítő Kft adatkezelő által a(z) https://apamegen.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, (cégnév), ország, lakcím, város, irányítószám, telefonszám, e-mail cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Felhasználó az Adatkezeléssel kapcsolatos panaszával közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu) fordulhat.

A Felhasználó jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Az Adatkezelő kérésre a Felhasználót tájékoztatja a jogorvoslat lehetőségéről és eszközeiről.

9. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Az http://localhost:7000/ honlapjának teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll.

Fogyasztói panaszügyintézés írásban (1066 Budapest, Jókai utca 6.), ill. e-mailen (miklos.nagygyorgy@gmail.com) keresztül történik.

Feliratkozás értesítésre Nagyon szívesen szólunk, amint lesznek új időpontok a programhoz. Csak add meg az e-mail címed alább, és jelentkezünk a részletekkel!